Eftermarknad
För långsiktiga kundrelationer
I dagens digitala tidsålder blir effektiv överlämning och förvaltning allt viktigare.
Med våra digitala lösningar får du verktygen för att:
- optimera uppföljningen
- hantera kundärenden med precision
- förenkla överlämningen digitalt
Genom att investera i smidiga, digitala processer efter byggprojektets slutförande stärker du ditt varumärke och bygger långvariga relationer med dina kunder.
Digitalt tillträde
När det är dags för kunden att få tillgång till sin nya bostad är det viktigt att övertagandet blir tryggt och smidigt för alla parter. Detta bygger grunden för ett högt NKI och en smidig hantering av eftermarknad.
Vi erbjuder ett fullfjädrat verktyg för det digitala tillträdet.
Samla och hantera felanmälan på ett och samma ställe:
Ärendeportal
Som fastighetsägare eller bostadsutvecklare finns det mycket att hålla koll på, inte minst när det kommer till att hantera garantiärenden och felanmälan.
Med vår lösning för eftermarknad och hantering av felanmälan får du en tydlig överblick. Så fort ett ärende kommer in i systemet så får du en notis, sedan kan man enkelt tilldela ärendet till den av alla entreprenörer eller leverantörer i just det projektet som bör avhjälpa felet.
Läs merDigital Bopärm
Med vår digitala bopärm kan du som Bostadsutvecklare lämna över all dokumentation och önskad funktionalitet till bostadsrättsföreningen eller en samfällighet.
Viktig information så som skötselanvisningar, besiktningsprotokoll, leverantörsinformation och andra viktiga dokument finns alltid tillgängliga. Kan läggas upp för föreningen eller den individuella bostaden. Här förlängs den digitala kundresan enkelt så länge föreningen önskar.
Kontakta oss!
Kontakta oss och berätta mer om ditt projekt, eller om du vill veta mer om våra produkter.